Oferta archiwalna

Sekretarka

Oferta archiwalna

3 200,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


Sekretarka Wrocław, obsługa klienta Wrocław, asystentka Wrocław

Zarządzanie biurem
Nadzorowanie obiegu dokumentów oraz korespondencji mailowej
Dbanie o dobre relacje z partnerami biznesowymi
Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym
Zbieranie informacji od potencjalnych klientów odnośnie ofert oraz targach branżowych


Wymagania


Płynna znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie jak i w piśmie
Znajomość języka chińskiego - mile widziana
Prawo jazdy kategoria B - mile widziane
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Wykształcenie : Licencjat lub wyższe
Wysokie umiejętności interpersonalne , umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność organizacji pracy, wielozadaniowość , efektywne zarządzanie czasem
Profesjonalne podejście do pracy , silne poczucie odpowiedzialności wobec firmy
Entuzjazm ,
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie we współpracy z działem finansowym


Oferujemy

Godziny pracy 8:30 - 16:30
Ubezpieczenie
Telefon służbowy
Rodzaj umowy : umowa na czas określony rok lub dwa
Wynagrodzenie : w zależności od doświadczenia


Klauzule informacyjne

Ważne do: 2020.01.10, wyświetleń: 440

nr ogłoszenia: 259