rejestratrka Wrocław, sekretarka Wrocław, obsługa klienta Wrocław
bezpośrednia i telefoniczna obsługa pacjentów w zakresie rejestracji z wykorzystaniem specjalnego, programu komputerowego,
udzielanie informacji o zakresie i możliwościach wykonywania usług,
zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów, archiwizacja dokumentów,
realizacja transakcji finansowych, prowadzenie rozliczeń,
wystawianie faktur i innych dokumentów sprzedaży,
utrzymywanie wysokiego standardu obsługi Pacjentów,
staranne wykonywanie powierzonych zadań.
Wymagania
doświadczenia w obsłudze klienta,
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w służbie zdrowia,
umiejętności obsługi komputera,
komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
wysokiej kultury osobistej,
dobrej organizacji pracy własnej,
skrupulatności i systematyczności w wykonywaniu zadań,
dyspozycyjności związanej z pracą w systemie zmianowym.
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
umowę o pracę w wymiarze 3/4 etatu,
niezbędne narzędzia pracy,
pracę w systemie zmianowym wg grafiku od pon. do pt. w godz. 8.00-20.00,
wsparcie doświadczonych pracowników,
dobrą atmosferę pracy.
Klauzule informacyjne
Aplikuj